piątek, 18 września 2015

good luck

Witam Was bardzo serdecznie!

Zabieram sie za pisanie obiecanego już wczoraj posta. Dzisiejsza pogoda już nie była tak piękna w porównaniu do wczorajszej. Jednak całkiem sympatycznym zjawiskiem było zobaczyć 30 stopni w połowie września. W poszukiwaniu idealnego miejsca do zrobienia zdjęć udało mi się zaliczyć naprawdę udany spacer, który przy takiej pogodzie był idealnym spędzeniem czasu. Powiem Wam, że jedną z najbardziej znienawidzonych przeze mnie czynności jest szukanie szortów. Nienawidzę tego robić, ponieważ pomimo moich szczerych chęci i wielu godzin spędzonych w sklepach nie mogę znaleźć `tych idealnych`. Jednak w tym roku znalazłam, w sklepie do którego na codzień nie zaglądam znalazłam moje szorty idealne. Świetnie leżące o perfekcyjnym kroju,wykończeniu i odceniu jeansu.W moim mniemaniu jeansowe szorty nie mogą być zbytnio eleganckie, bo przecież kto chciałby męczyć się i udawać elegnacika na wakacjach siedząc na plaży. Te które znalazłam dokładnie oddają to co moim zdaniem powinny oddawać jeansowe szorty. Bluzka oczywiście w kolorze czarnym z firmy PLNY Lala o której kiedyś zrobie osobny post, bo firma jest zdecydowanie warta uwagi na dłużej. Uwielbiam ich rzeczy, a koszulka którą mam na zdjeciach była bardzo długo przeze mnie wyczekiwana bo nie było mojego rozmiaru. Jak tylko ją zobaczyłam od razu dodałam do koszyka i już na następny dzień była u mnie. Szybka dostawa to podstawa. Białe niskie conversy, nadają każdej stylizacji przysłowiowego pazura a do tego są bardzo wygodne. Kultowe trampki marki Converse podbiły moje serce na tyle, że jest to już 4 para niskich, białych Conversów którą męczę. Z czystym sumieniem mogę przyznać, że chyba są to moje ulubione buty. Pasują do wszystkiego, do szortów, sukienki, legginsów, podartych spodni czy też spódniczki. Dzisiejszy post jest krótszy lecz to może z tego względu, że po prostu mam na sobie mniej rzeczy które mogłabym Wam ładnie opisać. Do jutra, zmykam piec ciasto bananowe. Jutro wstawie Wam przepis. Standardowo rzeczy opisane pod zdjęciami.











Bluzka: PLNY Lala
Szorty: Roxy
Buty: Converse
Okulary: Ray Ban



2 komentarze:

  1. Jaki jest rozmiar tej bluzki? Bo nie wiem ja który się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń