poniedziałek, 28 września 2015

Atelier Fryzjerskie


Witam Was bardzo serdecznie!


Dzisiaj obiecany post na temat włosów. Zacznijmy od tego, że moja przygoda z koloryzacją włosów zaczęła się już 6lat temu więc są one męczone różnymi specyfikami już dosyć długo. Powiedzmy, że staram się utrzymać włoscy w ciemnych kolorach lecz wiadomo, że każda kobieta musi poeksperymentować z kolorem na głowie. Po wielu latach w czarnych włosach zdecydowałam się na dekoloryzacje która z jednej strony była zabójcza dla moich włosów a z drugiej strony była dla nich zbawieniem. Już tłumaczę dlaczego. Trafiłam do salonu który poleciła mi moja przyjaciółka i dekoloryzacja została wykonana tam naprawdę profesjonalnie dzięki czemu moje włosy nie ucierpiały aż tak. Atelier Fryzjerskie Brzozowski, naprawdę z ręką na sercu mogę powiedzieć, że to sprawdzone miejsce, gdzie po wyjściu klient jest zadowolony a nie płacze i szuka miejsca w którym naprawią to co na obecną chwilę ma na głowie. Później zdecydowałam się na ombre, czyli kolejne rozjaśnianie i męczenie włosów, które nadal trzymały się całkiem dobrze. Jednak zatęskniłam za zdecydowanie ciemniejszymi włosami i przy ostatniej wizycie własnie o to poprosiłam. Nie chciałam jednak całkowicie pozbywać się różnicy między dołem a górą moich włosów dlatego na końcówkach zagościł ciemno wiśniowo-czekoladowy kolor a góra jest prawie czarna. Jestem bardzo zadowolna. Polecam też silnie nawilżające włosy zabiegi, ampułki. Włosy po nich nabierają blasku i witalności.

Pokażę Wam zdjęcie przed i po ostatniej koloryzacji i zabiegach.



Wiadomo, że w domu znacznie trudniej dbać o włosy dlatego ja zaufałam radom Atelier Fryzjerskie Brzozowski i naprzemiennie używam kosmetyków ze zdjęcia niżej. Dwa szampony i dwie odżywki bez spłukiwania. Dwie, ponieważ włosy po pewnym czasie przyzwyczjają się do używanych produktów przez co po dłuższym stosowaniu jednej rzeczy efek już nie jest taki jakiego oczekujemy. Jeżeli macie jakieś szczególne pytania bardzo chętnie na nie odpowiem w komentarzach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz